Cotchi Warsaw - skorzane torebki

Cotchi Warsaw – skórzane torebki na każdy dzień!

Cotchi Warsaw to wykwalifikowani kaletnicy, krawcy i technolodzy, którzy na Mazowszu tworzą skórzane torebki, plecaki i akcesoria. Dziś rozmawiamy o początkach marki i o tym, dla kogo projektują.

Fu-Ku: Jak zaczęła się Państwa przygoda z projektowaniem?

Cotchi Warsaw: Cotchi Warsaw istnieje od sierpnia 2017 roku. Jednak pomysł na firmę zrodził się już niemal 1,5 roku wcześniej, kiedy pracowaliśmy na etacie w korporacjach. Praca na rzecz innych marek przyniosła nam wiele doświadczenia, a przede wszystkim dużo pomysłów, których jeszcze nikt nie zrealizował. W ten sposób powstała decyzja o zrobieniu „czegoś swojego” i tak powstało Cotchi Warsaw.

Skąd czerpią Państwo inspiracje?

Inspiracje czerpiemy z codzienności, z własnych potrzeb i potrzeb naszego środowiska.
Na przykład chcieliśmy znaleźć elegancki plecak, do którego można byłoby wrzucić całą elektronikę i przy okazji zachować biznesowy look, który wymagany był w pracy. Standardowe torby na laptopa były zbyt mało eleganckie, a wszystkie przymierzane przez nas ekskluzywne produkty były mniej funkcjonalnie niż plecak. To była pierwsza myśl, że na rynku nie ma eleganckiego i minimalistycznego plecaka miejskiego, który będzie użyteczny na co dzień. Stąd też, naszym pierwszym produktem był plecak miejski Sheryl, w którym połączyłyśmy elegancję i funkcjonalność. Natomiast wraz z biegiem czasu zaczęłyśmy rozmawiać z naszymi znajomymi, którzy zainspirowali nas do stworzenia naszych kolejnych produktów, m.in. biznesowej teczki, która w kilka sekund zamienia się w plecak, czy eleganckiej torby ze specjalnym miejscem na ubrania sportowe.

Kopertowki Cotchi Warsaw

Co jest charakterystyczne dla Państwa projektów?

W naszym portfolio znajdują się torby, plecaki i gadżety charakteryzujące się dużą funkcjonalnością w codziennym użytkowaniu. Żyjemy w czasach, w których ludzie są coraz bardziej mobilni i wierzmy, że dzięki naszym produktom, Klientom po prostu żyje się lepiej.

Cotchi Warsaw o swojej marce

Jaki zakładają Państwo cel dla swoich projektów?

Głównym celem dla naszych projektów jest utrzymanie ich wysokiej funkcjonalności przy zachowaniu ponadczasowego minimalizmu estetycznego.

Czy w tworzeniu własnej marki napotkali Państwo jakieś przeszkody? Jeśli tak, to jak udało się je pokonać?

Główną przeszkodą w tworzeniu własnej marki jest bardzo silna i duża konkurencja, natomiast dla nas to konkurencja tylko w zakresie wartości wizualnych naszych produktów.
Takich funkcjonalności w produktach, które posiadamy u nas, jeszcze nikt nie wprowadził na polski rynek i to nas wyróżnia.

Jak Państwa osobiste przeżycia wpływają na projekty?

Za marką Cotchi Warsaw stoją dwie siostry, każda podróżuje w inne miejsca na świecie, ma własne przygody i marzenia – zlepek doświadczeń i przekonań inspiruje nas do tworzenia następnych projektów.

Zobacz więcej Cotchi Warsaw >>

Rozmawiała: Roksana Draguła