witryna Fu-Ku Concept Store

Prawdziwe oblicze wrocławskiej mody

Witryna - Portrety_02

Od marca w galerii Sky Tower możecie zobaczyć efekty naszego nowego projektu. Z przestrzeni (do tej pory) reklamowej zdjęliśmy produkt i oddaliśmy ją ludziom. Punktem wyjścia jest przekonanie, że w procesie tworzenia to człowiek jest ważniejszy niż same tworzone rzeczy. We współpracy z wrocławskimi projektantami i ilustratorem mody udało nam się pokazać, że polska moda to dużo więcej niż same ubrania. Uruchomiliśmy dwie odrębne witryny, które są miksem mody, sztuki i oryginalnej reklamy. Obie można zobaczyć tam, gdzie obecnie znajduje się nasz sklep, czyli w Sky Tower.

Pierwsza z witryn znajduje się w pewnej odległości od samego butiku. Jest to układ fotografii autorstwa Lindy Parys z Fu-ku i zdań pochodzących od samych projektantów. Pokazuje prawdziwe oblicze polskiej mody – czyli nie ubrania, a ludzi, którzy za nimi stoją. Tych samych, których możemy spotkać na wrocławskiej ulicy, w knajpie czy tramwaju, nie zdając sobie z tego sprawy.a niej aż 7 wrocławskich projektantów zostało odkrytych spod swoich projektów. Na witrynie pokazują swoje twarze i myśli o modzie. Chcąc zobaczyć, kto skrywa się za takimi markami jak:
Lauke,
Cub,
Boom Bloom,
Pulpa,
Skąd Masz,
Katarzyna Rusak,
Mai Brand Store,
wystarczy przyjść na I piętro galerii Sky Tower. Na drugim planie portretów widoczny jest piękny Wrocław z perspektywy punktu widokowego na 49. piętrze budynku.

Witryna - Portrety_01

Druga witryna to dzieło wrocławskiego ilustratora mody Mateusza Sudy. W tym wypadku także nie ma bezpośrednich nawiązań do asortymentu, który jest za nią – jest to po prostu piękna ilustracja przeniesiona na zupełnie niestandardowy format. To sztuka, moda i reklama w jednym, bardzo udanym połączeniu!

Witryna - Ilustracja

A tak prezentuje się ilustracja Mateusza Sudy w oryginalnej wersji:

Ilustracja

Akcja „witrynowa” jest też zapowiedzią kolejnej części cyklu spotkań z projektantami, czyli Fu-Ku Meeting Corner. Podczas spotkań projektanci opowiadają nie tylko o swoich projektach, ale o wszystkim, o co tylko zapytają goście. Tej wiosny nowa edycja rusza już w kwietniu, informacje na bieżąco pojawiać się będą na naszym Facebooku: www.facebook.com/Fukuizm/