#CośDoNichMam – nowa akcja fundacji Rak’n’Roll
15 października to Światowy Dzień Walki z Rakiem Piersi i z tej okazji Fundacja Rak’n’Roll wystartowała z kampanią – #CośDoNichMam. Jej głównym celem jest nakłonienie kobiet do regularnego badania USG piersi.
Tak jak i w przypadku poprzednich działań na rzecz kobiet Fundacja zaskakuje odbiorców swoim podejściem. Co to oznacza? Fundacja Rak’n’Roll w swoim stylu zajęła się tematem w bardzo błyskotliwy sposób. Motywem przewodnim kampanii jest cudowny żel do wszystkich rodzajów piersi. Kwadratowych, malutkich, trójkątnych, a nawet silikonowych. Ten innowacyjny produkt to nic innego, jak zwykły żel do USG, którego używają lekarze podczas każdego badania.
Krótko podsumowując samą techniczną część działań: kampania odbywa się głównie w internecie i wzięły w niej udział takie gwiazdy jak m.in.: Joanna Horodyńska, Maffashion, Zosia Ślotała, Jessica Mercedes.
Jak wziąć udział w akcji #CośDoNichMam?
Poza czysto wizerunkowym aspektem, co więcej, w ramach kampanii, na kobiety czeka 7 tys. badań USG dofinansowanych przez głównego partnera akcji – Avon Kontra Rak Piersi.
W jaki sposób wziąć w niej udział? Można umówić się na wizytę zarówno za pomocą facebookowej aplikacji Messenger, jak i telefonicznie. Już od 15 października! Pełna lista gabinetów dostępna na stronie www.avonkontrarakpiersi.pl.
Aby wziąć udział w akcji i zapisać się na badanie, należy skorzystać z linku BOOBlabla lub zeskanować widzoczny poznizej QR kod używając aplikacji Messenger.
Booblabla pomoże skontaktować się z najbliższym gabinetem z różową wstążką i zapisać się na dofinansowane USG piersi. Gabinety zlokalizowane są w całej Polsce.