Fundacja Rak’n’Roll

#CośDoNichMam – nowa akcja fundacji Rak’n’Roll

15 października to Światowy Dzień Walki z Rakiem Piersi i z tej okazji Fundacja Rak’n’Roll wystartowała z kampanią – #CośDoNichMam. Jej głównym celem jest nakłonienie kobiet do regularnego badania USG piersi.

 

Tak jak i w przypadku poprzednich działań na rzecz kobiet Fundacja zaskakuje odbiorców swoim podejściem. Co to oznacza? Fundacja Rak’n’Roll w swoim stylu zajęła się tematem w bardzo błyskotliwy sposób. Motywem przewodnim kampanii jest cudowny żel do wszystkich rodzajów piersi.  Kwadratowych, malutkich, trójkątnych, a nawet silikonowych. Ten innowacyjny produkt to nic innego, jak zwykły żel do USG, którego używają lekarze podczas każdego badania.

Krótko podsumowując samą techniczną część działań: kampania odbywa się głównie w internecie i wzięły w niej udział takie gwiazdy jak m.in.: Joanna Horodyńska, Maffashion, Zosia Ślotała, Jessica Mercedes.

 

 

Jak wziąć udział w akcji #CośDoNichMam?

 

Poza czysto wizerunkowym aspektem, co więcej, w ramach kampanii, na kobiety czeka 7 tys. badań USG dofinansowanych przez głównego partnera akcji – Avon Kontra Rak Piersi.

 

W jaki sposób wziąć w niej udział? Można umówić się na wizytę zarówno za pomocą facebookowej aplikacji Messenger, jak i telefonicznie. Już od 15 października! Pełna lista gabinetów dostępna na stronie www.avonkontrarakpiersi.pl.

Aby wziąć udział w akcji i zapisać się na badanie, należy skorzystać z linku BOOBlabla lub zeskanować widzoczny poznizej QR kod używając aplikacji Messenger.

Rak’n’Roll #CośDoNichMam

Booblabla pomoże skontaktować się z najbliższym gabinetem z różową wstążką i zapisać się na dofinansowane USG piersi. Gabinety zlokalizowane są w całej Polsce.

Rak’n’Roll #CośDoNichMam