Regulamin sklepu internetowego FU-KU.pl

1. Sklep znajduje się pod adresem internetowym: www.fu-ku.pl
2. Lokalizacja siedziby sklepu i jego adres korespondencyjny to: Galeria na Czystej, ul. Czysta 4, 50-013 Wrocław 
3. Umożliwiamy kontakt za pośrednictwem poczty email: info@fu-ku.pl
4. Firma Fu-ku Linda Parys, NIP 6572764776, którego siedziba mieści się przy ul. Czystej 4, we Wrocławiu, kod pocztowy 50-013, jest właścicielem sklepu internetowego www.fu-ku.pl
5. Zamówienia w sklepie internetowym można składać przez całą dobę niezależnie od dnia tygodnia. 
6. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru. Złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy, a zawartość sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego. Moment fizycznego odbioru zamówionego towaru przez klienta w siedzibie sklepu (lub od dostawcy) jest momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży między sklepem a kupującym. 
7. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją zapisów niniejszego regulaminu. 
8. Firma Fu-ku Linda Parys, właściciel sklepu www.fu-ku.pl, zastrzega sobie prawo do wycofywania poszczególnych produktów ze sprzedaży, zmian cen towarów i modyfikowania całej oferty sklepu. 
9. Wszystkie informacje i zdjęcia są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub umieszczania na innych stronach internetowych bez naszej zgody. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronach sklepu umieszczone są w celach informacyjnych. Zdjęcia mogą odbiegać kolorystycznie od rzeczywistości ze względu na różną konfigurację i właściwości sprzętu komputerowego klientów. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

ZAMÓWIENIA

1. Złożenie zamówienia następuje poprzez zatwierdzenie zawartości koszyka i przesłanie odpowiednich danych przez formularz znajdujący się na stronie sklepu. 
2. Kupujący może wprowadzić zmiany w zamówieniu do czasu, gdy nie zostało ono jeszcze wysłane. Zamówienia, które już zostało wysłane, nie można anulować.
3. Zamówienia oraz wysyłki realizowane są po zaksięgowaniu wpłaty na konto, maksymalnie w 2 dni robocze od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu. 
4. Informacje o sposobie płatności i o szczegółach zamówienia, otrzymają Państwo w wiadomości e-mail. 
5. Ceny widniejące w opisie produktów podane są w polskich złotych. Koszty przesyłki naliczane są oddzielnie. 
6. Do każdego zakupu dołączamy rachunek.
7. Jeżeli nie będziemy mogli zrealizować zamówienia w czasie podanym w regulaminie, skontaktujemy się z osobą zamawiającą telefonicznie lub za pośrednictwem poczty e-mail. 
8. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy zrealizowania zamówienia w każdym etapie jego realizacji, w przypadkach budzących uzasadnione obawy oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy regulamin. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji.


MOŻLIWE FORMY PŁATNOŚCI 

W naszym sklepie możliwe są dwie formy płatności: 
1. (Rekomendowana) Przelewem na konto sklepu: 
nr konta 41 105015751000009078855336
Fu-ku Linda Parys
Ul. Czysta 4
50-013 Wrocław
w tytule prosimy podać numer zamówienia za pośrednictwem serwisu 
2. Płatność gotówką w przypadku osobistego odbioru towaru w siedzibie naszego sklepu stacjonarnego.
3. W przypadku stwierdzenia braku wpłaty w przeciągu 10 dni od złożenia zamówienia zostanie ono anulowane bez powiadamiania Klienta o zaistniałym fakcie.

WYSYŁKA I ODBIÓR TOWARU 

1. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.
2. Dostarczaniem oferowanych przez nas produktów zajmuje się firma kurierska lub Poczta Polska (wyboru dokonuje klient podczas zakupów). 
3. Po skompletowaniu zamówienia towar zostaje wysłany do Kupującego. Przewidywany czas dostawy:
- przesyłki priorytetowe wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej docierają zazwyczaj do adresata w ciągu 2-5 dni od daty wysłania
- przesyłki wysyłane firmą kurierską docierają zazwyczaj do adresata w ciągu 1-2 dni od daty wysłania
4. Nasz sklep nie odpowiada za wydłużenie czasu dostawy wynikłe z przyczyn leżących po stronie adresata lub firmy transportowej. 
5. Jeśli przesyłka nie dotrze do Adresata (w przypadku Poczty Polskiej) w 14 dni od daty wysłania, to Kupujący powinien zgłosić to obsłudze Sklepu. Złożona zostanie wówczas reklamacja (nie wcześniej, niż w 14 dni od daty nadania).
6. Koszt standardowej paczki na terenie kraju jest następujący: 
Paczka pocztowa ekonomiczna 12zl
Paczka pocztowa priorytetowa 14,50zl
Przesylka kurierem paczka /koperta 20 zl
- przy zamówieniu powyżej 600zł – wysyłka na koszt naszej firmy 

7. Dbamy o swoje przesyłki. Towar przed wysyłką jest sprawdzany i skrupulatnie zabezpieczany.
8. Odbierając przesyłkę prosimy o sprawdzenie jej zawartości przy przedstawicielu firmy transportowej. 
9. W przypadku gdy paczka jest otwarta lub w widoczny sposób uszkodzona, należy spisać w obecności kuriera protokół szkody (odpowiedni druk reklamacyjny posiada przy sobie kurier firmy przewozowej) i nie odbierać przesyłki oraz niezwłocznie skontaktować się ze sklepem. 
10. Jeżeli paczka jest nieuszkodzona mimo wszystko należy otworzyć ją w obecności doręczyciela i dokładnie sprawdzić zawartość. Jeżeli towar uległ uszkodzeniu w czasie transportu prosimy o wypełnienie protokołu szkody, który znajduje się w posiadaniu osoby doręczającej przesyłkę. Prosimy także o telefon z informacją o zaistniałej sytuacji. WAŻNE! Bez wypełnionego ww. protokołu nie będziemy mogli rozpocząć procedury reklamacyjnej. 
11. Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru. W przypadku zaznaczenia takiej opcji w formularzu zamówienia, klient otrzyma (telefonicznie lub pocztą email) informację o terminie odbioru towaru. Nasz sklep stacjonarny czynny jest w godzinach: pon-pt 12-19; sob 11-15.

REKLAMACJE 

1. Aby rozpocząć procedurę reklamacyjną niezbędne jest okazanie dowodu sprzedaż.
2. Jeżeli, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. (Dz.U. z 2000r. Nr 2 poz. 271) klient zdecyduje się na odstąpienie od umowy kupna bez podania przyczyny należy w przeciągu 10 dni zwrócić nienaruszony towar (w niezmienionym stanie) w oryginalnym zapieczętowanym opakowaniu z dołączonym dowodem zakupu. Należy pamiętać, że każdy zwrot musi zostać wcześniej uzgodniony ze sprzedawcą przez pocztę elektroniczną. Po spełnieniu powyższych warunków wartość produktu (bez kosztów wysyłki) jest wymieniana na bon w podanej kwocie- do zrealizowania na zakupy przez okres 6 miesięcy od daty zakupów. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. 
3. W przypadku zwrotu towaru, Klient ponosi koszty za transport w obie strony.
4. Różnice wynikające z indywidualnych ustaleń Klienta (kolor, proporcje, itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
5. Należy pamiętać, chcąc reklamować towar, aby odesłać go do nas w oryginalnym opakowaniu. Zawartość wysłanej do nas paczki powinna zawierać wszystkie otrzymane przez klienta elementy w dniu zakupu. W przypadku nie przestrzegania wyżej wymienionych zasad – zastrzegamy sobie prawo do odmówienia uwzględnienia reklamacji i odesłania towaru do klienta na jego koszt. 
6. Sklep internetowy www.fu-ku.pl nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu lub jej nieodebrania. W takim przypadku, kupujący zobowiązany jest do ponownego uiszczenia opłaty za przesyłkę oraz zwrot poprzedniej paczki. W przypadku odmowy, uważa się umowę za nieważną (w przypadku płatności przelewem, pieniądze są zwracane na konto Klienta pomniejszone o kwotę związaną z kosztami przesyłki i zwrotem towaru).

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

1. Składając zamówienie w sklepie www.fu-ku.pl wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych celem realizacji zamówienia. 
2. Wszystkie dane, które Klienci przesyłają za pomocą formularzy sklepu www.fu-ku.pl, są chronione zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. Dane te nie ulegają przetwarzaniu w jakichkolwiek innych celach niż realizacja zamówień lub reklamacji. 
3. Zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204), kupujący ma na żądanie pełne prawo do wglądu, poprawienia lub usunięcia swoich danych z bazy sklepu www.fu-ku.pl/sklep
4. Dyspozycję dotyczącą poprawienia lub usunięcia swoich danych z bazy sklepu należy przesłać na adres mailowy info@fu-ku.pl lub pocztą na adres Fu-ku Linda Parys, ul. Czysta 4, 50-013 Wrocław
5. Dane będą przechowywane przez nas, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi normami poufności, do czasu wydania przez klienta dyspozycji usunięcia swoich danych.